Simona Halep ütleb, et “stress on tohutu”, kui ta võitleb pärast positiivset uimastitesti tennisesse naasmise nimel



CNN

Simona Halep ütleb, et on olnud tohutu stressi all, kuna kahekordne suure slämmi võitja teeb ettepaneku oma nime kustutada ja sinna tagasi pöörduda tennis pärast positiivset uimastitesti.

Halep andis mullusel US Openil positiivse testi Roxadustati suhtes, mis on 2022. aasta Maailma Antidopingu Agentuuri (WADA) keelatud aine, mis on alates oktoobrist ajutiselt peatatud.

Ta on eitanud, et võttis teadlikult keelatud ainet, vaid väitis, et üks tema toidulisanditest oli saastunud.

Ameerika Ühendriikide antidopingu agentuuri (USADA) andmetel on Roxadustat ravimite klass, mida nimetatakse HIF-i stabiliseerivateks aineteks, mis võivad suurendada hapniku kohaletoimetamist lihastesse ja suurendada vastupidavust.

“Olukord on olnud tõesti raske. Emotsionaalselt on see raske. Stress on tohutu, sest ma poleks kunagi arvanud, et ma millegi sellisega silmitsi seisan,” rääkis Halep ajakirjale antud intervjuus Tennise majorid vabastati neljapäeval.

«Olen alati olnud dopingu vastu, kuna olen suur puhta spordi pooldaja. Alguses ma ei teadnud, kuidas sellega hakkama saada. Aja jooksul püüdsin lihtsalt rahulikuks jääda ja tegelikult tunnen end enesekindlalt, sest tean, et olen puhas ja ma ei võtnud teadlikult midagi, mis on keelatud.

Halepi treener Patrick Mouratoglou on Tennis Majorsi üks kaasasutajatest ja aktsionäridest.

31-aastane naine lisas, et on saatnud Rahvusvahelisele Tenniseliidule (ITF) tõendid tema arvates saastunud toidulisandi võtmise kohta ja taotlenud tema juhtumi ülekuulamist, kuid ütles, et ITF lükkas tema tõendid tagasi.

Ta ütles ka, et on pärast positiivsest tulemusest teatamist teinud 10 negatiivset uriinianalüüsi.

Rahvusvahelise tennise aususe agentuuri (ITIA) andmetel võib dopingusüüdistuse vaidlustanud mängija taotleda kohtuistungit kolmeliikmelises sõltumatus kohtus.

Sees avaldus Reedel Twitteris teatas ITF, et ta “ei ole selle juhtumi haldamisega seotud, kuna tennise antidopingu programmi haldab ja jõustab Rahvusvaheline Tennise Aususe Agentuur (ITIA) ATP, WTA, ITF nimel. ja suur slämmi.

ITIA pressiesindaja ütles CNN-ile, et protsess “käimas on ja seda juhitakse kooskõlas maailma antidopingu koodeksiga”.

Halep kiusab

Kuidas Serena Williamsi endine treener Simona Halepi tennisepensioni äärelt tagasi tõi

“Mul oli suur lootus, et saan minna tribunali istungile ja siis tean, kas saan Indian Wellsi mängida [in March] või mitte,” ütles Halep.

“(A) 28. veebruari kuulamist ei toimunud, sest ITF nõudis lisatestide tegemiseks rohkem aega… Kõik võtab nii kaua aega. Palusin ITF-il minu karistuse tühistada, et saaksin mängida, kuid nad keeldusid ka sellest.

Halep, kes pole mänginud pärast eelmise aasta US Openi esimese ringi kaotust, ütles, et tema kohtuistung on nüüd kavandatud 28. mail, lisades, et pole õiglane oodata peaaegu kaheksa kuud oma esialgse kohtumise vahel. peatamine ja ärakuulamine.

“Emotsionaalselt ei ole kogu periood olnud kerge ja ma lihtsalt tundsin vajadust oma fännide, toetajate ja tegelikult kogu avalikkusega valjusti rääkida,” sõnas ta.

“Olen kindel, et nad tahavad tõesti teada, mis toimub ja miks see nii kaua aega võtab. Tahtsin vaikida, kuni juhtum on lahendatud, kuid see on liiga raske, nii et tundsin, et mul oleks tõesti hea sellest valjult rääkida.



Read original article here

The post Simona Halep ütleb, et “stress on tohutu”, kui ta võitleb pärast positiivset uimastitesti tennisesse naasmise nimel appeared first on ArtMusem.



source https://artmusem.com/simona-halep-utleb-et-stress-on-tohutu-kui-ta-voitleb-parast-positiivset-uimastitesti-tennisesse-naasmise-nimel/

Comments

Popular posts from this blog

Näotuvastus laiendab oma valvsat pilku, kuid kannatab märkimisväärsete tõrgete all

NYC linnamaja, millel on teadaolevad sidemed Elia Kazaniga, küsib 6,49 miljonit dollarit

Chicago uus linnapea Brandon Johnson on äritegevusele juba halb