Coco Gauff ütles, et Miami Heati staar Jimmy Butler pakkus talle enne play-offide algust pileteid NBA finaali



CNN

Jimmy Butleri andeid on sel järelhooajal kiidetud. Tema sitkusest kuni eliitlöögini on põhjust, miks ta on teeninud hüüdnime “Himmy Buckets”.

Kuid üks anne, mida me Miami Heati staaril ei teadnud, oli selgeltnägemine. Tennisestaari ja Heati fänni Coco Gauffi sõnul oskab Butler aga kas suurepäraselt tulevikku ennustada või lihtsalt ülimalt enesekindel.

Prantsusmaa lahtiste turniiri eel andis Gauff mõista, et tal on Butlerist “naljakas lugu”, kuid ta kavatseb selle päästa, et vältida selle segamist.

Kuid pärast võitu teisipäeval Roland Garrosil esimeses ringis ja, mis veelgi olulisem, Heati domineerivat seitsmenda mängu võitu Boston Celticsi üle, et broneerida pilet NBA finaalturniirile Denver Nuggetsi vastu, ütles Gauff, et on lõpuks valmis sellest rääkima. lugu.

Gauff, kes ütles, et ta ei vaadanud 7. mängu sellisena, nagu see keset ööd enne tema esimese ringi matši toimus, kuid tundis tulemust nähes “väga kergendust”, selgitas, et enne play-off’i andis Butler temaga ühendust, et pakkuda. tema piletid aprillis toimuvale hooaja viimasele kodumängule, enne kui ta paar nädalat hiljem ühendust võttis ja pakkus talle järelhooaja pileteid.

“Ma ütlesin:” Ma ei ole siin. Ma olen Madridis ja siis Roomas ja siis Prantsusmaal,” ütles Gauff ajakirjanikele.

“Ja siis ta ütles:” OK, kui me finaali jõuame, andke mulle teada, kui teie pere soovib pileteid. Nii et see oli enne [the Heat] olid isegi playoffis.

“See on enne, kui kaotasime esimeses mängus Hawksile. Kõik arvavad, et meil on 3% tõenäosus finaali pääseda, kuid kui ta mulle selle saatis, teadsin, et me pääseme finaali, sest ta ei öelnud: “Kui me finaali jõuame,” ütles ta: “Kui me jõuame. finaalid. Nüüd, kui oleme finaalis, võin öelda seda lugu.

“Kuid ma mäletan, et tegin selle ekraanipildi ja saatsin selle oma perele ning ma ütlesin: “Oh, me läheme finaali!””

Butleri enesekindlus jäi 19-aastasele naisele külge, nagu ta ütles: “Mulle lihtsalt meeldib tema mentaliteet.”

Gauff mängib 2023. aasta Prantsusmaa lahtistel eeskäelöögi.

Gauff avaldas ka, et võttis hea meelega Heati otsusest 7. mängus südamest, kuna loovutas seerias Celticsi 3:0 eduseisu, et tõusta esikohale.

“Ausalt öeldes ütlesin täna endale, et kui Jimmy Butler ei ehmatanud, kui nad olid 3:0 eduseisus ja järsku on kõik 3, siis ma ei peaks pärast esimese seti kaotust ehmatama,” sõnas Gauff. kohtus pärast tagasitulekut Rebeka Masarova vastu.

Butler on mänginud olulist rolli 8. asetusega Heati imelises jooksus NBA finaali, alistades esikoha Milwaukee Bucksi, 5. New York Knicksi ja viimati 2. asetuse Celticsi.

NBA finaalmäng algab neljapäeval Denveris.

Read original article here

The post Coco Gauff ütles, et Miami Heati staar Jimmy Butler pakkus talle enne play-offide algust pileteid NBA finaali appeared first on ArtMusem.



source https://artmusem.com/coco-gauff-utles-et-miami-heati-staar-jimmy-butler-pakkus-talle-enne-play-offide-algust-pileteid-nba-finaali/

Comments

Popular posts from this blog

Näotuvastus laiendab oma valvsat pilku, kuid kannatab märkimisväärsete tõrgete all

NYC linnamaja, millel on teadaolevad sidemed Elia Kazaniga, küsib 6,49 miljonit dollarit

Chicago uus linnapea Brandon Johnson on äritegevusele juba halb