Jalen Rose ja Deon Cole räägivad The Color Purple ja komöödia

Deon Cole on komöödia rokkstaar.

Auhinnatud näitleja ja stand-up koomiks on osalenud sellistes saadetes nagu “Black-ish” ja filmides, nagu “Barbershop” ning varsti varastab saate läbimurdelises dramaatilises rollis filmis “The Color Purple”.

Kuid Chicago põliselaniku karjäär naerda – see pärineb 1990ndatest – ei juhtunud peaaegu kunagi. Deon oli pehmelt öeldes hiline õitseja.

“Ma olin nagu kolledžist ja keskkoolist väljas. Ma pole kunagi päris naljakas kutt olnud. Seetõttu ei olnud komöödia kunagi minu radaril,” rääkis ta mulle saates “Renessansimees”. “Varem arvasin, et koomikud on lihtsalt näkku löövad, lihtsalt alati peal. Siis hakkasin märkama teisi koomikseid, kes olid taskus… nagu George Carlin ja Ellen DeGeneres.”

Sellegipoolest oli Deoni komöödiakestast väljamurdmiseks vaja midagi lisa – sõbra 50-dollarine panus ta lavale toomiseks.

“Mul läks natuke aega, enne kui nägin, millest mu sõber rääkis. Ühel päeval olin nagu “olgu, lähme”… ma ei saanud [onstage] kolmeks nädalaks. Siis sain lõpuks peale ja olin nagu “oh, sain aru.” ”

Pärast seda saatuslikku õhtut, mil Deon selle kätte sai, pole ta kunagi lahti lasknud. Viimasel ajal on ta komöödiast hargnenud intensiivsema rolliga 2021. aasta filmis “The Harder They Fall”. Deon jätkab draamaga filmis “The Color Purple” koos Halle Baileyga.

See, kuidas Deon – kes on ka Old Spice’i tüübina reklaamides olnud – sai teada, et ta selle rolli sai, on muidugi komöödia kuld.

Kõik sai alguse ühel õhtul NYC-s, kui ta nägi koos lähedase sõbra ja näitlejanna Danielle Brooksiga filmi “MJ: The Musical”. Pärast etendust rääkis ta Deonile, kui põnevil ta oli teda uuesti isiklikult näha – ta võis öelda, et tal on midagi meeles.

Lõpuks ütles Brooks, kes mängib filmis “The Color Purple” Sofiat, Deonile, et teda on valitud.

Tegelikkuses pidas Deoni juhtkond endiselt selle osa üle läbirääkimisi ja tema kallis sõber valas kogemata kogu asja peale.

“Siis umbes kaks päeva hiljem helistasin oma juhile ja rääkisin neile vestlusest, mis meil oli… Minu juht ütles:” Jah, me oleme nendega juba mõnda aega rääkinud. Hei, võib-olla see juhtub, “ütles Deon.

Deon Cole’il on roll tulevases filmis “The Color Purple”.
Getty Images

“Ma arvan, et kohe pärast seda olid nad nagu:” Jah, ma tahan, et sa tagasi tuleksid. Ja ma lihtsalt ei suutnud seda uskuda.”

Nüüd, kui tal on eluaegne võimalus, soovib Deon Hollywoodile selgeks teha, et ta on midagi enamat kui lihtsalt naerumasin.

“Ma olen selles näitlemise asjas, ma ei taha olla selles ainult komöödia pärast. Ma tahan seda tõsiselt võtta, õppida, kokku saada ja tõesti anda endast parim, et näha, mis juhtub, tead? ta ütles. “See on lihtsalt tempomuutus … lihtsalt teha midagi, mida olen alati teha tahtnud.”

Mis puudutab seda, mida oodata filmi “The Color Purple” uusimas esituses, sõnas Deon selle üsna lühidalt.

“Fakt on see, et see pole vana” Color Purple “. See ‘Colour Purple’ ei ole sinu ema ‘Colour Purple’, see on hoopis teistsugune väljavaade,” ütles ta. “See, mida te näete, on midagi, mida te pole kunagi varem kinos näinud. Ma garanteerin selle… ma ei hüppa seda lihtsalt üles, see on tõesti nii.

Detroidist pärit Jalen Rose on Michigani ülikooli ikonoklastilise Fab Five liige, kes raputas 90ndate alguses kolledžimaailma. Ta mängis NBA-s 13 hooaega, enne kui muutus meediategelaseks. Rose on “NBA Countdown” ja “Get Up” analüütik ning “Jalen & Jacoby” kaassaatejuht. Ta on ESPN-i sarja “30 30 eest” juhtivprodutseeritud “The Fab Five” ja enimmüüdud raamatu “Peab andma inimestele seda, mida nad tahavad,” moemaitsetegija ja asutas oma kodulinnas avaliku tšarterkooli Jalen Rose Leadership Academy.

Read original article here

The post Jalen Rose ja Deon Cole räägivad “The Color Purple” ja komöödia appeared first on ArtMusem.



source https://artmusem.com/jalen-rose-ja-deon-cole-raagivad-the-color-purple-ja-komoodia/

Comments

Popular posts from this blog

Näotuvastus laiendab oma valvsat pilku, kuid kannatab märkimisväärsete tõrgete all

NYC linnamaja, millel on teadaolevad sidemed Elia Kazaniga, küsib 6,49 miljonit dollarit

Chicago uus linnapea Brandon Johnson on äritegevusele juba halb